søndag den 2. januar 2011

Slut, prut, finale...

Så er det slut...
Julen..
Pynten..
Gaverne..
Alt den fede mad..
Slikket...
Sove længe...
Ferien...
Stilheden..
Festlighederne...
Osv. Osv....
Snart starter hverdagen igen med...
Arbejde..
Tidlig op..
Travlhed..
Træthed...
Sund mad..
Intet sødt..
Osv. Osv....

Så mon ikke jeg bare skal skynde mig at nyde de aller sidste timer af min ferie, også selvom min ryg gør pokkers ondt og jeg overhovedet ikke har lavet noget som helst i dag, andet end at se det ene afsnit efter det andet af Matador, i mens min ryg har gjort vrøvl hver gang jeg måtte rejse mig fra min sofa... Ja øv, siger jeg bare, sådan havde jeg ikke tænkt at skulle afslutte min ferie.

1 kommentar:

  1. Ud at gå en tur ;o) Det gør den dårlige ryg godt.
    Tak for din besked Irene. Vi er okay, selv om min svigermor ikke er mere ;o(

    SvarSlet