fredag den 4. februar 2011

Der er nok til alle...

Der er nok til alle, for i min have skal fuglene ikke sulte..... Jeg synes også det er så hyggeligt at kikke på når de sådan går til "fadet".
Så blev det atter fredag, en våd og blæsende en ad slagsen, men også med lys forude, nemlig weekend om bare 8 timer....Skønt for jeg trænger til det....
Denne weekend står i rengøringens og oprydningens tegn, jeg vil se om jeg ikke kan få ryddet op og sat system i nogle af mine mange ting og skuffer, og så ellers bare nyde at der ikke er store planer men bare afslapning og hygge... Godt nok skal jeg lige et smut forbi frisøren lørdag formiddag og vel også lige ose lidt...Men ellers er weekenden i mit tempo, for manden skal på arbejde alle aftnerne, så både tv, hus og madlavning er som jeg vil det....
Ha' en rigtig dejlig fredag + weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar