onsdag den 9. februar 2011

Et godt fund..

Min nye lampe i køkkenet er et rigtig godt fund for pengene....200 kr. i Bilka..... Over 5000 kr. i Idemøbler....(den sidst nævnte er lidt tættere behængt men stort set ens med den fra Bilka) Jeg er squ godt tilfreds :-)
Ellers har min "fri" dag i dag været ganske god. jeg har nydt den og fået slappet rigtig meget af....Men desværre har jeg hovedpine og lidt kvalme, og det gør selvfølgelig at det knapt er så godt som det kunne være...
I morgen er det igen arbejdsdag, så jeg må vist bare se at blive frisk igen...

3 kommentarer:

  1. Fed lampe og god bedring !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Ja.. den er super fin din lampe..
    Åh ja nogen vil gerne betale mere..

    SvarSlet
  3. Hej. Det er altid rart at gøre et godt køb :) den er også fin din nye lampe.
    Boligstylist Mikala Råe

    SvarSlet