torsdag den 17. februar 2011

Frisk forsyning...

Netto havde intet spændende i dag.... Så turen gik videre mod vores skønne bibliotek hvor der lå 3 dejlige bøger og ventede på mig, så nu er weekenden redet....
Jeg bruger vores bibliotek rigtig meget, og har altid gjort det..... Jeg er ikke den som læser en bog mere end en gang og derfor ser jeg ingen ide' i at købe mine bøger for at have dem stående og samle støv...Derimod låner jeg tonsvis af bøger på vores bibliotek.... Desuden er jeg den som elsker vores net-bibliotek rigtig højt, at kunne sidde her hjemme og se alle bøger igennem, læse om dem og bestille dem online...Det er da bare cool.... Hvad gør du?

2 kommentarer:

  1. Jeg køber en bog hvis jeg ser en der falder i min smag.......... Så.. jo vi har en del bøger i kælderen.. Men vi bytter også gerne bøger med andre... Så der kommer lidt flow i det..

    Men der er flere bøger som jeg har læst mange gange... Feks. The Stand med Stephen King og Pulsen af samme......

    Men er ikke i læse humør i øjeblikket, har ellers købt et par bøger på det sidste...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Marianne...Jeg var også engang stor fan af Stephen King, læste alle hans bøger...Men det er snart længe siden, måske jeg skulle prøve igen.
    Knus Irene

    SvarSlet