lørdag den 5. februar 2011

Og der blev lys.....

Det var ikke lige lampen i køkkenet som skulle skiftes, men så var det jeg pludselig syntes at denne her ligesom passede bedre end den gamle, og ydermere kun bruger en pærer som endda er en spare pære..... Og jeg kan allerede mærke glæden ved at kikke på den, lys og let :-)
Godt så....nu mangler vi "kun" 5 andre lamper ind til stuen......Hmmmmmm
Dagen i dag er gået med indkøb, frisør, rykke rundt og dekorere, været på loftet og i haven og ellers nusset rundt og lavet en masse små ting....Det er skønt at have tid og energi til det, og alting pynter jo :-)

Så mon ikke bare jeg skal blive ved i mens lysten og energien er der.....

3 kommentarer:

  1. Hej . Hvad er det dit tv står på er det en brændeovn ? Fine glas opsatser du har :) boligstylist Mikala Råe

    SvarSlet
  2. Hej Mikala... Ja, det er en gammel brændeovn mit tv står på, en gammel en jeg fandt på et loppemarked "Det blå marked i Haslev" for nogle år siden, synes selv den er helt fantastisk..
    Knus Irene

    SvarSlet
  3. Smuk ide :)var da bange for den var tændt her i kulden :) Haslev et skønt sted..... Oh la la
    Boligstylist Mikala Råe

    SvarSlet