søndag den 13. februar 2011

Søndags gråt....

Der varsles sne......hmmmmm, det er jeg ikke særlig begejstret for, jeg gider simpelthen ikke mere sne...
Men noget har jeg da at se frem til, Sønnen og Svigerdatteren kommer om et par timer, hvor jeg dog glæder mig til at se dem......*SMIL* og nu kan vi rigtig SE dem, med alt det nye lys ;-)
Jeg har brugt min søndag formiddag med at gøre rent og passe aftensmad til, så mon ikke jeg med god samvittighed kan sætte mig ind i sofaen og læse videre i min død spændende bog og nyde resten af søndagen, jeg tror det...

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig søndag - lige efter mit hoved :-)
    Klem!

    SvarSlet
  2. Det synes jeg da bestemt du godt kan, har også selv lige smidt mig på sofaen med søndags hygge efter en knokle dag!

    Fortsat god søndag!

    SvarSlet
  3. Kære Madame..Det var en dejlig søndag, bare alt for kort..
    Knus

    SvarSlet
  4. Kære Grith, det er altid rart at synke velfortjent tilbage i sofaen med en god bog,ikk..
    Knus

    SvarSlet