tirsdag den 15. marts 2011

Er det så virkelig slut nu......

ØV...ØV...ØV...ØV..........

Hvad skal jeg sige andet end ØV...... Ikke andet end at sige "Er det så virkelig slut nu?"

Helt ærligt, så er jeg simpelthen så gal over at de nu skal til at tjene penge på at jeg viser jer mine billeder her på min blog...
Men nu har jeg i timevis siddet og læst og prøvet forskellige ting, for at se om der skulle være en smutvej, men stadig har jeg ikke fundet den....
Hvis så bare jeg vidste om denne begrændsning blev fjernet helt, hvis jeg køber mit eget domæne, men jeg kan ikke finde svar....??????

Så kom endelig med jeres ideer, eller hvis i selv har prøvet noget lignende, eller ved noget?

Jeg synes i hvertfald det er noget rigtig ØV, og er virkelig imod at skulle betale for det, selvom det måske kan blive løsningen i sidste ende, men helt ærligt, hvorfor har man ikke sagt noget om at der var begrænset plads.....Jeg forstår det ikke.........

3 kommentarer:

  1. Du kan vist oprette en google konto i mandens navn og så dele adgangen mellem de to profiler, så begge kan skrive.

    Så komme der vist nok ny plads til.

    Har ikke prøvet det.

    Knus

    SvarSlet
  2. Ih det SKAL lykkes - vil/kan ikke undvære dine flotte billeder...!

    SvarSlet
  3. Hejsa! Det er ikke nødvendigvis så svært (dyrt). Naturligvis kan du købe dit eget domæne og det er ikke særligt dyrt (50 kr. om året ), men du skal så have et webhotel det kan ligge på. Det behøver heller ikke være så dyrt, omkring 10 kr. pr. måned. Men den billigste løsning er nok alligevel bare at købe mere plads hos Google. Du kan opgradere til 20 GB for ca 27 kr. ($5) - OM ÅRET! Og skulle det ikke være nok plads, så kan du også vælge 80 GB, for den svimlende sum af næsten 107 kr. om året! Her er linket: https://www.google.com/accounts/PurchaseStorage?hl=da

    Og ja, det gamle ord "man får ikke noget gratis" gælder også her. Man FÅR noget gratis i dag - men der er altså grænser for hvor meget. Hvilket vel trods alt er ret rimeligt...

    Hilsen Steffen

    SvarSlet