onsdag den 23. marts 2011

Hvorfor er det nu lige....

Hvorfor er det nu lige at jeg altid bliver så træt, når jeg holder fri?
Tja..måske fordi jeg glemmer at holde pauser i løbet af dagen, og måske fordi der er 1000 ting jeg skal nå....og ofte tager en ting en anden med sig, så pludselig har jeg gang i mange ting på samme tid...
Sådan er det også gået i dag, det tog godt nok sin tid inden jeg kom i gang, men pludselig var en masse ting blevet ordnet, så nu har min samvittighed det meget bedre....MEN nu er jeg så også totalt færdig for i dag, virkelig træt i hele kroppen, så resten af aftenen står på sofa/tv hygge og god kaffe..
I morgen er der en ny dag, en arbejdsdag, men inden jeg ser mig om er det jo weekend og fri igen....Jeg elsker korte arbejds uger......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar