lørdag den 2. april 2011

Jeg har slet ikke ord for...

Jeg har slet ikke ord for hvor pragtfuld en eftermiddag jeg har haft, solen har skinnet og varmet mit ansigt og mit sind, ja, helt ind i alle knogler.... Vi har tilbragt eftermiddagen med at spille 9 huller på golfbanen, og det gik over alt forventning nu det var første rigtige tur i år....Vejret var perfekt golf vejr og det vrimlede derfor også med glade mennesker over alt, og som nævnt, har jeg ikke ord for hvor pragtfuldt det var....
Vi afsluttede på "hul 19", nemlig restauranten, hvor vi fik et rigtig dejligt stjerneskud, som blev spist udenfor med udsigt ned over banen....Skøn dag, har det været.... med 20 graders varme :-)

1 kommentar:

  1. Ja, det er utroligt hvad solen og varmen kan gøre ved ens humør !!!

    Dejligt...

    Synes godt at vi kunne have brugt .. at i dag søndag var lige sådan... Men nej........ !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet