fredag den 6. maj 2011

Inspireret til sorbet....

Stærkt inspireret af (efter min mening) Danmarks bedste madblogger, gik jeg i gang med at fremstille sorbet is.... Først fik jeg lavet en jordbær sorbet, og som ses på billedet blev den ganske tilfredsstillende.... Visse ændringer vil jeg gøre næste gang, men skal nok få den til at blive som jeg vil ha den :-)
Den næste var en Mango sorbet, og bortset fra at min is maskine knapt nok var blevet kold nok, så var også den ganske god...Også her skal jeg lave et par små justeringer næste gang...
Men alt i alt smagt de begge to ret godt :-)

2 kommentarer:

  1. Lækre sorbeter... Fjordrejen laver ganske rigtigt nogle rigtig spændende indlæg.
    Vi har også lige bestilt en ismaskine der er på vej hjem fra Italien, så jeg glæder mig også til at gå amok i gelato'er og sorbeter!

    SvarSlet
  2. Hej Heidi..Ja, det er altid sjovt at finde på nye spændende opskrifter...Lige nu er det sorbet som har min interesse...
    Min ismaskine er desværre bare en lille en fra Krups, men bedre den end ingen..Glæder mig til at se hvad du får lavet :-)

    SvarSlet