Ja sådan har det da føltes i dag, at være lige midt i en byge, en af de store af slagsen :-(
Men dagen har nu været temmelig positiv på alle andre punkter, og da min pakke så kom med mine bestilte vare, blev den kun endnu bedre....Indtil jeg fik åbnet op til mit nye cover og så at det var knækket.....øv altså....Jeg skyndte mig at sende afsenderen en besked og dette billede, og regnede faktisk ikke med at høre fra dem før om lang tid og sikkert med en masse bøvl, men inden der var gået ½ time kom der et meget venligt svar, at jeg selvfølgelig nok skulle få mine penge retur, og at de beklagede rigtig meget....Og tænk, pengene er allerede på vej....
Det kalder jeg god service, og jeg vil helt klart handle med dem en anden gang uden at betænke mig et minut...Ta' et kik på deres side, de har et kæmpe udvalg : KLIK FOR AT SE
Hold da kaje. De har jo alt.... men hvorfor sender de dig ikke bare et nyt cover. At få pengene retur løser jo ikke problemet.
SvarSletDu har jo betalt, og de har ansvaret for at du får en hel vare.
De undskylde, at de desværre ikke havde flere på lager, og jeg havde heldigvis bestilt et andet også, så problemet var ikke så stort... Men jeg følte mig ihvertfald godt behandlet:-)
SvarSletSå er der jo ingen ko på isen :)
SvarSlet