onsdag den 11. maj 2011

Så er de her...

Så er de her....min blåregn blomstre på min overdækkede terrasse, og inden længe vil jeg også få lavet nogle nye puder/hynder til mine havemøbler...
Hængesofaen er efter flere år på loftet blevet taget frem og stillet op, og jeg ved allerede at der kommer jeg til at tilbringe mange dejlige timer med en god bog i løbet af sommeren :-)
Vejeret har været skønt i dag- igen, tænk at det faktisk har været fantastisk vejr siden påsken, og det er altså 3 uger siden...selvfølgelig har der også været kolde og triste dage, men i lyset af, at vi har sommeren i vente, så ser det jo vældig lovende ud :-)

6 kommentarer:

  1. Du er heldig at have en blåregn - de er så smukke :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt billede :) Du er heldig at din Blåregn blomstrer. Jeg forærede min far en Blåregn for nogle år siden, og der har ikke været skyggen af en blomst på den endnu. Den må have en produktionsfejl ;)

    SvarSlet
  3. Kan kun sig smukt.... og gud hvor er jeg da næsten ikke misundelig på din hængesofa..... ;0) og Mette jeg har fået afvide af en meget klog kvinde at den ikke blomstre fordi det er en han blomst..

    SvarSlet
  4. Hej Madame...Ja, min blåregn er en fryd for øjet :-)

    SvarSlet
  5. Hej Mette... Ja den er smuk når den blomstre, og det med din Far's blåregn er meget mærkelig...Nogle blåregn skal blive helt op til 7 år før de blomstre, mærkeligt ikk..

    SvarSlet
  6. Hej Tina...Jeg elsker min hængesofa, og denne gang tror jeg, at jeg har fundet den idiale plads...
    Og det med blåregnen ;-)

    SvarSlet