tirsdag den 7. juni 2011

Det var så det....

Mange dage med masser af golf og fantastisk natur,
smukke åkander og en masse bolde, gode som dårlige...
Det var så også slut på de voldsomme varme grader og morgenmad i det fri....

Det var så også slut med at male træværk i denne her omgang, for i dag øs regner det og er temmelig gråt og trist, selvom det stadig er varmt i vejret´.......
Det var så også min sidste fridag i dag, for i morgen går det løs igen, 3 arbejdsdage venter og så er det faktisk allerede weekend igen, endda en forlænget en af slagsen....
Men jeg nyder nu også min sidste fridag, hygger mig lidt med at kikke ud i regnen, sidder lidt ved min PC, har været en tur i byen efter småting og aftensmaden og om et øjeblik skal der gøres lidt rent, læse lidt i min "nye" bog og sikkert også se en god film i aften....
Det var så det !

2 kommentarer:

  1. Dejligt med fridag, hvor man virkelig føler at man har holdt fri !!!

    Og.. ja, den giver godt med vand i dag... Synes egentlig det er lidt dejligt...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Marianne, dejligt at se at du er tilbage igen, du har været savnet :-)
    Du kan tro at jeg har nyt min ferie, men også fået lavet en hel masse praktisk...
    Og regnen, du har ret, det tog den tryggende luft.
    Knus Irene

    SvarSlet