fredag den 26. august 2011

Kan en græsplæne være så dyr?

Vi har lige haft hele bagagerummet fyldt op med "ting" til græsplænen.... Jernvitriol for at få mossen væk (vi har meget af det), plænegødning og kalk så gro  mulighederne kan forbedres, og ikke mindst græs frø, en kæmpe sæk fuld og en mindre æske skyggesteder..... 650. Bobs at betale ved kasse 1.....
For at det ikke skal være løgn måtte vi for en måned siden ud og investere i sådan en fætter her:
Og billig var sådan en fætter ikke kan jeg godt hilse og fortælle, men undværes kan den jo heller ikke,vel.....
Nå men bortset fra det, så blev det endelig weekend, ugen endte heldigvis langt bedre end den startede og hvad den bragte med sig, men i dag har jeg haft en dejlig dag på arbejde, og nu køre vi bare derudad igen :-)
Weekenden bliver travl, men jeg glæder mig, der skal ske noget meget specielt, så det ser jeg virkelig frem til....
Men i aften vil jeg holde fri, slappe af, og se en god film med benene oppe i sofaen, jeg synes virkelig jeg har fortjent det.
Rigtig god weekend til jer alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar