fredag den 30. september 2011

Der er brud på strømforsyningen..

Eller rettere sagt, der er slet ikke mere energi i mig i dag....
Det var godt det blev weekend, for hold op hvor jeg trænger....
Nogle store og tunge beslutninger er også blevet truffet i dag. Beslutninger som jeg længe har gået og tumlet med i mit hoved men ikke rigtig har ville accepterer og dermed ikke rigtig har fået gjort noget ved dem...
Men altså i dag har jeg måtte tage de tunge beslutninger, og så må vi se hvad det føre med sig....
Det har været en sej kamp men også en erkendelse af at man undervejs må vælge fra og andet til, for at kunne komme videre....
Nu vil jeg i hvertfald holde weekend, slappe af foran tv sammen med manden og se "Vild med dans" , drikke en god kop kaffe og simpelthen trække stikket ud for i dag.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar