lørdag den 17. september 2011

Jeg savner friheden..

Jeg savner friheden til at kunne gå mine ture ud over landet, møde naturen og nyde vinden i mit hår, høre stilheden og se på dyrene....
Men sådan skal det ikke være, mit ben, som det ellers gik rigtig godt med i onsdags, er begyndt at drille rigtig meget..... Jeg ved ikke om det bare er helt normalt efter en Åreknude operation, at ens lår gør ondt efter snart en uge, men det er altså lige det som er galt hos mig nu....
Men i sådan en situation lære man virkelig at sætte pris på hvad man normalt kan, feks. at kunne gå sig en lang tur ud i naturen....Hold op hvor jeg savner det ....
Forhåbelig kan jeg snart være klar igen til at gå ned af denne her alle', for jeg længes og savner friheden til det at kunne gøre det..............

6 kommentarer:

  1. Æv æv.. håber det snart går fremad. Det er sikkert muskel ømhed du føler i benet. Hvis det går hen og bliver varmt, rødt og hævet skal du lige tjekkes af en læge..
    Pøj pøj med det :-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber, lægen kan fortælle dig, om det er normalt efter en åreknudeoperation. Men hvis du har fået fjernet hele åren, er det jo et større indgreb.

    SvarSlet
  3. Heldigvis kommer du til det igen.

    De, som jeg kender, der har været igennem det samme, har også bøvlet med det et stykke tid bagefter, hvor de ikke kunne holde ud at have benet nedad.

    Så nyd nogle gode bøger + at du kann læse dem helt uden dårlig samvittighed over noget, som du ellers lige burde have ordnet.

    SvarSlet
  4. Hej Pia Blom, Tak for din kommentar, og tak for hjælpen, for mit ben er super ømt og blåt, gult og violet men som du skriver, er det sikkert bare en muskel ømhed...
    Tak for din omsorg :-)
    Knus Irene

    SvarSlet
  5. Hej Madame, Jeg har fået fjernet hele åren og har fået 2 sår som er blevet syet + 22 andre huller op og ned af hele mit ben...Kønt er det ikke :-(
    Men som Pia Blom skrev, er de smerter jeg har i benet sikkert kun en muskel ømhed...Det går snart over, er jeg sikker på :-)
    Tak for din omsorg, Knus Irene

    SvarSlet
  6. Hej Frøskuffen... Jeg har brugt det meste af ugen på at slappe af, gå lidt rundt og LÆSE en masse...Men på mandag skal jeg igen på arbejde, så går det ikke længere...Men mon ikke jeg nok skal klare det, selvom det bliver lidt haltende...
    Og tak for din omsorg :-)
    Knus Irene

    SvarSlet