onsdag den 5. oktober 2011

At hoppe ud i det......

(billedet er fra i søndags)

Så blev det Onsdag, indtil nu har det været en meget travl uge hvor jeg nærmest ikke har siddet i min sofa, for slet ikke at tale om at se tv....
Men på så mange områder har det været en god uge med en masse tanker som nu er ved at finde sin plads og intergrere sig i min bevisthed...
Jeg er den slags menneske som skal ha' tid til at affinde mig med situationen, bearbejde det i mit hoved og langsomt vende mig til det....Sådan er jeg bare, og nu er jeg ved at være klar til at hoppe ud i det på fredag, der skal overskrides grænser, men jeg er klar......
Hvordan takler i sådan situationer?

4 kommentarer:

  1. Det er nu meget forskelligt. Nogle gange bider jeg på næsten hvad som helst - andre gange skal jeg tage mod til mig i sådan et omfang, at ideen aldrig føres ud i livet.

    Skal du starte i et træningscenter ?

    SvarSlet
  2. iiihh er jo slet ikke nysgerrig!!!! Irene fortæl fortæl.. ;0) og ja jeg skal helst bare kastes ud i det nye, for tænker jeg over det så overbeviser jeg mig selv om at det er for svært eller en anden dum grund... ;0)

    SvarSlet
  3. Hej Frøskuffen... Ja, jeg er lige startet i et træningscenter, nu skulle det være...
    Tak for din kommentar :-)
    Irene

    SvarSlet
  4. Hej Tina..Tak for din interesse, det varmer :-) Jo, jeg er startet i et fitness center, for der er ingen vej uden om mere...Der skal svedes og opbygges muskler igen.
    Irene

    SvarSlet