fredag den 21. oktober 2011

Tomt....

Der var Tomt da jeg ankom til fitness centeret, men hvad gør det? Intet efter min mening, for så skal man ikke vente på tur og man kan svede i fred ;-)
Hold op hvor er jeg blevet glad for min træning, det eneste problem er at jeg bare vil træne mere, men at kroppen ikke kan følge med... Jeg har allerede fordoblet vægten på flere af maskinerne, ud fra det mit program ellers siger....Men de maskiner hvor jeg træner skuldre, der halter det godt nok bagefter...
Men jeg er super glad for at jeg tog mig sammen og kom af sted, det kan sagtens anbefales :-))
Efter endt træning føler jeg mig simpelthen som en på 20 år igen, og det er jo ikke værst,vel?

4 kommentarer:

  1. Nu er det snart lige før at du har fået overbevist mig om at jeg også må igang - men også kun lige før ;-)

    SvarSlet
  2. Din oplevelse i fitnesscenter var så modsat af min tur i svømmehal. Der var så mange dér, at folk sad i kø for, at komme i bad.

    Og inde i svømmehallen kunne jeg ofte ikke komme fra enden til anden, fordi de andre var i vejen.


    Det frister også mig, at du har fremgang på fitenssmaskinerne. Styrketræning er så uendeligt kedeligt; men måske det bliver mere spændende, hvis jeg kan se, at jeg får flere kilogram på. Jeg må af sted i morgen.

    God træning, og Anne: Kom i gang, jo mere man træner, jo mere kage kan man spise. Jeg ved det! Jeg dyrker triatlon for, at få kage.

    SvarSlet
  3. Hej Anne.... Tro mig, det er så super dejligt bagefter at jeg bare tænker, hvorfor begynder jeg først nu.....
    Hop ud i det, prøv det en måned og find ud af om det er noget for dig..
    Jeg styrketræner, nyder det og køre mit helt eget tempo...Skønt..
    Knus Irene

    SvarSlet
  4. Hej Hammy.. og velkommen til min blog :-)
    Jeg synes nu ikke at styrketræning er kedelig, tiden går super stærkt og sjovt er det når man kan klare lidt mere vægt fra hvergang, man udfordre jo sig selv og sin krop...
    Det jeg synes er det værste er at svede...Jeg hader at svede, og det gør man nu engang....
    Men bagefter, så føler jeg mig som født på ny, og den følelse er det hele værd...
    God fornøjelse når du nu skal i gang, jeg kan jo se på din blog at du dyrker meget sport :-)
    Knus Irene

    SvarSlet