torsdag den 17. november 2011

Har spist ude i aften....

Her knokles, men der har også været tid til at spise ude.... Jeg var nemlig inviteret til hjemmelavede burger med det hele hos Sønnen og Svigerdatteren, og det var godt nok den bedste burger EVER....
Fik slappet lidt af, så nu er jeg klar til at få vasket de sidste glas, så de kan komme på plads i skabet..
Snart er jeg færdig, og køkkenet så fint som nyt.....Åh hvor skal det blive godt at holde weekend, jeg trænger i den grad..... MEN der er endnu en dag i morgen inden det er weekend, og der skal  jeg nemlig lige nå at male paneler og dørkarme, sættes lamper op og til slut skal resten af huset gøres rent inden der endelig kan holdes weekend og slappes af...
Tro mig, hele min krop er totalt mørbanket, hver en muskel er spændt og jeg har det somom jeg har trænet konstant i døgnets 24 timer de sidste 3 døgn.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar