torsdag den 3. november 2011

Noget godt til fryseren...

Vi har i år haft masser af dejlige saftige æbler i haven, og nu er tiden så kommet til at de sidste skal ind.... Derfor har jeg lige fået kogt en portion æblegrød til fryseren, for hvem kan ikke lige bruge en portion æblekage med flødeskum på en kold vinter dag? :-)

Og selvom det endnu engang var svært at overtale mig selv til at tage op og træne her til aften, gjorde jeg det alligevel....Og jeg må endnu engang gentage mig selv når jeg siger " Det var bare så skønt, som at blive født på ny"......... Glæder mig allerede til næste gang, selvom der går 2 dage i mellem, for weekenden ser dejlig travl ud :-) Mere om det i morgen .......

Nu skal jeg ind i sofaen og se "Master Chef", for det er helt klart mit favorit program i øjeblikket...
Hvad er dit?

1 kommentar:

  1. Uhhh du giver mig dårlig samvittighed.. Burde også se at få lavet grød af mine æbler....

    hihihi

    Hyggehygge
    marianne

    SvarSlet