mandag den 12. december 2011

Er du klar?

Mandag morgen, weekenden forsvandt så pludselig som den kom, endnu en arbejdsuge ligger forud, og nedtællingen er startet til juleferie om bare 9 arbejdsdage, jeg går nemlig på ferie allerede den 22 Dec. efter fyraften..... Dejligt, og lige hvad jeg trænger til :-)
Julepynten er klaret, ikke voldsomt meget, men pænt ser det ud....
Gaverne er købt, pakket ind og klar....
Det meste af julemaden er også i hus, mangler kun tilbehør og småting....
Jo, her på matriklen er vi klar, vi kunne faktisk godt holde juleaften i aften hvis det galdt....
Er DU klar?

2 kommentarer:

  1. Hej dejlig du er så klar... syntes ikke rigtig er er kommet i det rigtig julehumør endnu, føler bare jeg er ved at drukne i arbejde. Godt nok er mine julegaver køb, men jeg føler mig bestemt ikke klar. Ha en dejlig dag. klem

    SvarSlet
  2. Slet slet slet ikke :) Men der er masser af tid endnu. Det, som tynger mest er nok gaveindkøbene, selvom jeg i grunden godt kan lide det.

    SvarSlet