fredag den 9. december 2011

Raser.....

Stormen raser derude, regnen har pisket ned og jeg tænker endnu engang, hvad sker der med vejret i Verden?
Så blev det lige pludselig fredag igen, weekenden ligger lige om hjørnet, men før jeg når hen om hjørnet er der lige en arbejdsdag som skal klares...
Jeg er endelig kommet i gang med at læse min bog, "Vindue uden udsigt" af Jane Aamund, og som altid er det fremragende læsning..... Det er mærkeligt med mig, for det, at få begyndt på en bog tager lang tid, skal nærmest tage mig sammen og tvinges, hvorfor ved jeg ikke? Men når jeg så er kommet i gang forstår jeg slet ikke hvorfor jeg ikke bare læser altid, for jeg Ælsker det.....
Ellers sker her ikke så meget spændende på matriklen her i øjeblikket, men det gør jo egentlig slet ikke noget, for det modsatte er ikke altid godt og når nu jeg har tid til mig selv og få slappet af, så klager jeg ikke :-)
Ha' en dejlig Fredag, pas på i ikke blæser omkuld....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar