søndag den 1. juli 2012

At tænke det til døde......

Søndag morgen, her er helt stille og vejret er skønt....
1. Juli blev det så, og endelig fik vi sommer, hvor har vi ventet længe på den, men nu er den her og dagen i går tilbragte jeg ude i min have, mon ikke også det meste af i dag skal tilbringes der :-)
Hvorfor går sådan en weekend altid alt for hurtigt, vi skulle mindst ha' 3 dage og ikke som nu, kun 2.
Selvom der ikke sker så meget spændende i mine weekender, er det her jeg samler kræfter til ugens gøremål.
Jeg nyder bare at kunne slappe af, læse, nusse rundt i min have/hus og gøre lidt her og lidt der. Jeg har simpelthen brug for den ro det giver mig i mit hoved, ikke at skulle noget/ingen planer at ha'. Og hvad der så sker af spontane indfald er mere end velkommen, for så tager jeg den bare derfra.
Jeg er et menneske som tænker meget over tingene, alt bliver vendt og drejet og jeg skal helst være sikker før jeg hopper ud i noget nyt.
Det er ofte møj irreterende at ha' det på den måde, for det giver automatisk en masse ekstra arbejde og stopper alt for tit gode ideer, da der altid bliver sat spørgsmål tegn ved alt, inden det bliver ført ud i livet....
Jeg beundre de mennesker som bare tager springet, hopper ud i alting uden sikkerhedsnet og bare køre på...... Ofte går det jo godt, sjældent går det galt.......
Bare jeg dog kunne lære det, for sikke meget jeg ville få lavet, med alt den tid jeg ville spare på at skulle tænke det hele igennem først....
Ofte tænker jeg det nemlig til døde........

4 kommentarer:

  1. Hihihihi.. det kender jeg alt for godt... altså det med at tænke noget til døde..............

    Gad godt have sådan nogle weekender som du har......

    Mine er som regl fyldt med alt for meget der skal nåes.....

    Håber din hals har det bedre... Jeg plejer at spise en masse mad med 3 tons hvidløg i .......

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Marianne. Tak for din omsorg, det går lidt bedre nu, får penicilin . Hvidløg har jeg spist i store mængder de sidste dage;-)
    Knus Irene

    SvarSlet