fredag den 7. december 2012

Ikke meget er det blevet til....

Ikke meget er der sket siden sidst, da jeg har været syg IGEN.... Hold kæft hvor er jeg træt af at være syge konstant og hele tiden, år 2012 vil jeg huske som året hvor jeg konstant fejlede et eller andet :-(
Men nu er det weekend og en forlænget en' af slagsen, først på onsdag skal jeg arbejde igen, så jeg håber snart at de sidste mavekramper forsvinder og lader mig nyde mine fridage....
Weekenden står ellers på juletræ's indkøb og julegave ræs, så jeg har bare at være 100 % klar i morgen eftermiddage.....
Og selvom mandag og tirsdag står i tandlægens (har også en visdomstand som er tosset og som sikkert skal hives ud) og tirsdag står i lægens tegn, så skal jeg nu nok nå at hygge mig også og nyde julestemningen :-)
Glædelig jul alle sammen :-)

1 kommentar:

  1. Jamen altså ;o)
    Det kan jeg godt forstå du er træt af... Men måske er det et tegn på at du skal stoppe op og tage lidt mere vare på dig selv.
    Men det lyder som om at du har humøret i behold, trods alt ;o)

    God weekend

    SvarSlet