lørdag den 16. februar 2013

Raset hele natten...

Feberen har raset hele natten, og jeg har svedt så meget at jeg har måtte skifte alt i løbet af natten, selvom jeg fik at hvide at "her er hunde koldt", sådan har jeg bestemt ikke følt det....
Det er endnu engang min hals som laver ballade, hoster voldsomt og det gør mega ondt, især når jeg hoster, så igen står det på te, blive i varmen og lave så lidt som overhovedet muligt, dejligt i sin weekend :-(
Jeg er så pokkers træt af alt den sygdom, jeg synes jeg har taget min del af kagen den sidste tid.......
Nu vil jeg bare ha' godt vejr, sol, varme og sommerferie......Jeg trænger i den grad.....

2 kommentarer:

  1. Håber snart du bliver rask... håber også snart der er noget varme i lufte ;-) go bedring

    SvarSlet
  2. Øv, altså :o( God bedring!

    SvarSlet