søndag den 7. april 2013

Kage-Krummer.....

Der er sgu ikke mange kage-krummer tilbage her på min blog, lysten til at bage og pynte kager er der ikke rigtig længere og dermed heller ikke lysten til at holde liv i min "kage" blog.
Derfor er der på det sidste også gået længe imellem mine indlæg, og derfor tænker jeg at indtil jeg igen kommer i kage-krumme humør (hvis det nogensinde sker), vil jeg holde en pause.
Der er andre ting jeg brænder for i øjeblikket, så det vil jeg fra nu af bruge min tid til, men måske, hvis kage/bage humøret kommer igen, vil jeg måske vende tilbage.......
I må alle sammen ha' det godt så længe og tak fordi i læste med :-)

4 kommentarer:

  1. Okaaay!

    Men heldigvis er der stadig krummer tilbage i dig, lyder det da som om. . .

    Held og lykke med din nye passion og så ses vi måske lige pludselig ;o)

    Knus, John

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du bande på John, både at der stadig er krummer og at vi lige pludselig ses :-)
      Mange knus, irene

      Slet