lørdag den 20. december 2008

Det er jul det er cool....

Jubiiii.....nu køre det bare derudaf.....3 dage tilbage og jeg har squ styr på det, jeg husker ikke hvormange år siden det er jeg sidst har nået det hele i så god tid, jeg er i julehumør og der bliver fremstillet en masse lækkerier og jule stads, og jeg hygger mig.




Disse små juletrær lavede jeg her til aften, de blev da ret søde synes jeg, lidt skæve..men pyt, intet er perfekt.


Men nu står de og pryder mit vindue og jeg nyder at kikke på dem.











Småkager har jeg også bagt...Stod op klokken 6, kunne ikke sove mere så hvorfor ikke stå op og gå i gang...

Jeg nød min morgen kaffe, tændte for radioen og så gik jeg ellers i gang med at lave dej til Vanillekranse og Jødekager....og inden kl. var 10 havde jeg bagt de lækkreste kager og duften af kanel og vanille bredte sig i hele huset.....Uhmmmm...og de smager rigtig godt. Gad nok vide om de overlever juleaften.

Jeg har også været på shopping i dag, sikke en trængsel der var, men jeg hyggede mig med mine søde veninder, og jeg havde jo ikke nogle problemer med indkøb..Jeg er jo færdig, så det var ren hygge.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar