tirsdag den 10. marts 2009

Manipuleret billede...

Biledet er ikke helt hvad man ser, derfor var det jo ikke helt nemt at gætte, og denne gang er det bare en pudsig lille indskydelse jeg fik, om i kunne gætte hvad det var.... Så denne gang ingen præmie...ØV, hva! Men en anden gang hvor jeg finder et virkelig godt emne, og som jeg nok skal lade være med at Manipulere på den måde, vil jeg også finde en passende præmie... Men en kage, bliver det ikke, sådan en kan man jo ikke bare lige poste....Hahahahaha
Billedet var bare et udklip af dette billede af en stak dæk, og så var det bare lavet lidt sjovere at kikke på, et "tøset" dæk........ *SMIL*

2 kommentarer:

  1. Heeey... Jeg vandt da...:-)))

    SvarSlet
  2. Ja, det var faktisk ret godt gået ;-)
    Næste gang må jeg gøre det meget sværrer....*smil*

    SvarSlet