onsdag den 18. marts 2009

Sikke en møj dag...

Og den er ikke engang halvejs forbi endnu....... Ja, det startede faktisk allerede i går aftes da jeg krøb til køjs, jeg frøs og kunne slet ikke få varmen. Endelig på et tidspunkt må jeg være faldet i søvn, for jeg vågnede midt i nat med feber.....Men da jeg så vågnede her til morgen, kunne jeg ikke se noget...Uh...tænkte jeg, er jeg blevet blind? NEJ.....Så galt var det trods alt ikke, men en kraftig øjenbetændelse havde fuldstændig LIMET mine øjnelåg sammen....på begge øjne...ØV....
Så dagen startede med den helt store øjne rengøring af mine ophævede øjne, og derefter ingen make up, resultatet er en super bleg, død kedelig og nærmest ukendelig mig :-( Og sådan har resten af min dag indtil nu faktisk været, det ene negative efter det andet, en af disse dage hvor alt hvad man røre ved går galt. Jeg håber at den vil tage en 180 graders vending snart ellers bliver min sengetid i aften om et par timer.
Men bortset fra det, så skinner solen....Det er jo dejligt bortset fra at mine betændte øjne ikke kan li sollys.....
Så jeg må blive inde og håbe på at solen vil vare ved i mange dage frem.
Billederne er fra min tur i skoven i går, smukke grene med nærmest "diamant" lignende knopper i toppen.
Puha....jeg fik lidt luft.... nu må jeg vist hellere i gang med at få lavet lidt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar