onsdag den 8. april 2009

Dagens kup

Allerførst er min "nye" blomst som jeg fik fra min nabo sprunget ud, og se hvor smuk den ser ud.....MEN HVAD HEDDER DEN???? HJÆLP MIG....
Super smuk ser den ud, som den står der, men hvad gør jeg? Kan den tåle at blive plantet ud?

Turen til byen i dag blev hyggelig, jeg mødtes med min søde veninde og gik på cafe' og drak kaffe og fik belgiske vafler med is til...Uhmmmm
Så fandt jeg disse skønne solbriller, og dem måtte jeg bare eje...En flad 20'er kostede de, det må da siges at være dagens KUP.....( købt i søstrene greenes)
Og så gik et af mine påske ønsker i opfyldelse, min frisør klarede det lige for mig, dejligt igen at kunne kikke ud af øjnene :-)




1 kommentar:

  1. Jeg kender ikke blomsten, så jeg han ikke hjælpe dig. Snøft.
    Seje briller, de klæder dig godt.
    Du er en Påske sild..
    Jeg vil så gerne have solbriller i panden, men det ser dumt ud, når jeg bruger briller.

    SvarSlet