torsdag den 9. april 2009

Liv i huset fra morgenstunden

Sikke hyggeligt det er sådan en påske torsdag morgen at der er liv i huset. Børnene (18-19 år) er tidligt oppe, da de skal til tyskland efter forsyninger til påskefrokosten...Jeg har forberedt clubsandwich her til morgen,til den planlagte standtur senere....Og så måtte "børnene" jo lige have en clubsandwich til morgenmad...Uhmmmmm...Jeg glæder mig til det bliver min tur ;-) Nu er de kørt, med fyldte maver og glade smil.....det er påske ferie og vi nyder det, om et øjeblik skal jeg i bad og gøre mig klar til dagens strandtur, med madkurv og kaffe...Hvor bliver det hyggeligt :-)
Solen er så småt begyndt at titte frem på himmelen nu, billederne er fra i morges da jeg stod op og gik i gang med at stege kylling og bage sandwich boller. Det var lidt fugtigt og dråberne hang på tørrestativet og blinkede i solens stråler.

Det japanske kirsebærtræ er ved at springe ud, dejligt at haven snart bliver grøn og frodig igen, jeg savner det...Og i går fik manden ordnet alle vores havemøbler, og det er jo bare helt fantastisk...Så snart skal vi tilbringe flest timer ude i haven, og nyde at det er muligt...Jeg glæder mig, til sol og sommer.

Det hele titter frem nu, de skønneste farver kæmper om pladsen i vores have, gul, blå, lilla, lyserød osv.

Smukke og duftende står de der og pynter i deres blå og lyserøde farver....



Jeg kan mærke det................Det bliver en helt vidunderlig dag i dag, i selskab med vores super dejlige venner....Og jeg vil tro at det bliver til en hel billede serie fra stranden hvis jeg kender mig selv ret ;-)
God påske torsdag til jer alle der ude i blog land :-))







1 kommentar:

  1. Rigtig god tur, håber ikke det blæser for meget ved kysten.

    SvarSlet