lørdag den 11. april 2009

Orange Kage...

Så blev den færdig, vores ORANGE kage til min dejlige venindes lillebror som har fødselsdag i morgen, derfor er den først blevet færdig lige nu, så den er frisk og lækker og nu på vej til Sverig ;-)
Den er KÆMPE STOR, Ja nærmest MEGA stor og fyldt med den lækkreste Marabou chokolade mousse, min helt egen opskrift og så med en hindbærmousse og lyse bunde, smurt op med smørcreme og klædt på i dejlig fed kakao marcipan...UHMMMMMMMMM....

Men man tror det ikke...Men den er ENORM ;-)


Sådan kom den ORANGE kage så til at se ud, ikke så dårlig...... Men jeg er TRÆT nu, det har været et par dejlige dage med min søde veninde og vi har hygget, snakket, dimset, lavet kage, spekuleret.....Hængt smykker op i træerne :-) OSV. Ja vi er vist lidt små skøre begge to ;-)



8 kommentarer:

  1. Den blev da rigtig flot, der må være nogen der gør store øjne, når den kommer frem, vil jeg tro.
    Dejligt at se det færdige resultat, jeg beundrede jo dine blomster forleden.
    Kh.
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Den er hammer flot :-)
    En rigtig lækker orange farve. Lige til årstiden .-SS-

    SvarSlet
  3. Meget fin kage..
    Den skal nok gøre lykke i Sverige.
    Jeg kan godt fornemme at den er stor, og sikkert også meget tung..

    SvarSlet
  4. Hej Irene,

    Den ser både flot og spiselig ud :-) Jeg glæder mig helt vildt til at sætte tænderne i den senere i dag. Jeg sidder faktisk allerede og savler :-)

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor er den altså bare rigtig flot- og så lyder den bare lækker!!

    SvarSlet
  6. Tusind Tak alle sammen ;-)
    Det blev en rigtig forårs kage, i en glad orange :-)

    SvarSlet
  7. Orv, sikke en kage! Jeg er helt vild med strukturen i marcipanen og sikke nogle smukke blomster :-)
    God påskesøndag!

    SvarSlet
  8. Endnu en smuk smuk kage... Det er utroligt som du kan blive ved med at imponere os allesammen :)
    Håber i har haft et par dejlige påskedage sammen. Lyder til i rigtig har tøse-hygget jer :)

    Påske-knus fra Mette

    SvarSlet