søndag den 27. september 2009

Et golf "PLOP"

Ja sådan kan det gå når man når frem til vandet på golf banen, 3 golf "PLOP" havde jeg i dag, men ellers gik resten af turen fint....Ikke perfekt, men fint....Men det ville jo også være kedeligt hvis man allerede kunne det hele....
Vi tog af sted til golf banen tidlig i morges, og troede at vi ville være de første...KL. 7.30 stod vi der, men der var allerede mange biler og mennesker... Men vi kom af stedbold renden som nr. 2 så det var okay... Vejret var knapt så godt som i går, men det var tørvejr og kun en lille smule køligt....

Vi kom igennem de første 9 huller, så kl. 9.45 var vi på vej hjem igen. Skøn måde at starte dagen, og så hjem og i bad og slappe af....
Selvfølgelig er der ting som skal gøres i dag, der skal vaskes gulv, købes lidt ind osv. Men det er ikke så slemt, det er mest til hygge i dag, om en time skal jeg se genudsendelsen af Lærkevej som jeg ikke nåede i torsdags...Og i aften skal jeg se forbrydelsen, det må jeg sige at jeg ser frem til....Mon den bliver lige så spændende som den første????
Glad søndag til jer alle derude i blogland :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar