søndag den 27. september 2009

Forbrydelsens mystik

Så blev startskudet givet for 10 nye afsnit af forbrydelsen, nu bliver det spændende om den nye nr.2 kan fastholde sere tallet lige som den gamle nr.1 kunne????? Hvem husker ikke Nanna Birk Larsen!
Jeg er i hvertfald ikke blevet skuffet i aften, selvom starten var lidt lang og snørklet, så gik der hul da Sara Lund trådte frem på skærmen.
Som altid ser hun lige den lille detalje som en masse har overset, og derfor elsker vi hende.....
Jeg vil tro at de næste 9 søndage vil stå i forbrydelsens tegn :-)

1 kommentar:

  1. Jeg fik ikke set det hele, jeg stegte fiskefrikadeller, men jeg vil se om jeg kan se hele afsnittet i løbet af ugen, de plejer at genudsende, for det jeg så, gjorde mig i hvert fald interesseret.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet