tirsdag den 29. september 2009

Hvis jeg var en.....


HVIS JEG VAR EN...............
BIL.......Ville jeg se nogenlunde sådan her ud nu....UDBRÆNDT.....
Bortset fra at jeg lige har været i bad og slet ikke smitter af ;-)
Men jeg er træt, det har været en lang og hård dag på arbejde i dag, og jeg har kun overskud til at falde om på sofaen og "sumpe"...... Zappe på alle kanalerne og drikke kaffe og spise chokolade er vist alt jeg er til i aften.... Men sådan må det så bare være....
Ha' en dejlig aften :-)

2 kommentarer:

  1. Må jeg så være den smadrede ellert, der holder ved siden af dig? :-P

    God fornøjelse med afslapningen (chokoladespisningen er jeg SÅ stor fortaler for!) og lad være med at tænke på alt for seriøse ting. Der skal også være plads til at sumpe.

    SvarSlet
  2. Sån har jeg det næsten hver dag jeg kommer hjem fra arbejde lige for tiden:)

    En gåtur med Emma i det klare vejr frisker lige hjernen og er nødvendigt og så ellers bar li hjem på sofaen:)

    SvarSlet