lørdag den 10. oktober 2009

Jeg er så ufornuftig.....

Ja, disse ord kunne nemt stamme fra mig....Jeg ved jo godt at det ikke er noget sundt og godt motto, og hellere ikke holdbart, men jeg elsker alt sødt og usundt og lækker mad, og gid hver dag var en fest ;-)
MEN, sådan er det desværre ikke, jeg må se at få taget mig sammen og i gang med grøntsagerne igen, og leve sundt....
Hvad med jer derude i blogland, hvordan har i det med billedet oven over ?


Så vise ord, og sande.....
Rigtig god lørdag aften derude til jer alle:-)

4 kommentarer:

  1. Dette var iallefall fornuftige tanker, Irene :) Men..... det er ikke ufornuftig å kose seg heller. Her i gården vil jeg si at vi lever sunt. Vi er mye ute i frisk luft, på sykkeltur eller på vandring med kameraet. Jeg liker å lage maten fra bunnen av og bruker mye grønnsaker, chilli, hvitløk, løk og helkorn produkter.

    Likevel har vi begge en del kilo for mye - nettopp fordi vi også er såååå glade i dessert. Mmmmm.. Men jeg leste her om dagen at de som lever lengst er de som er litt smålubne, men som spiser sundt og holder seg i fysisk form. Så da stiller vi jo sterkt, eller hva? Og lykke er viktig for både livskvalitet og livslengde - og dessert er jo REN LYKKE - ikke sant ;)

    Ha en lykkelig aften, Irene :) Klem fra Norge :)

    SvarSlet
  2. ....glemte bare å få med at duuuuuuu, så kjedelig livet skulle blitt om vi bare skulle være fornuftige hele tiden ;)

    SvarSlet
  3. Fniss... Lige p.t. lever jeg hvertfald efter det lille fine citat:)
    Min vægt svinger som regel max 1-2 kg om jeg så spiser sundt eller om jeg bar spiser det jeg vil, så motivationsfaktoren kan være svær at opretholde for mig:)
    Dog prøver jeg at spise sundt i hverdagen med groft brød og meget frugt og grønt, men jeg siger ikke nej til et stykke kage..

    SvarSlet
  4. Jeg ELSKER søde sager, men smed for nogle år siden næsten 30 kilo. Så jeg passer meget på med hvad jeg spiser, skal ikke veje for meget igen.

    SvarSlet