fredag den 30. oktober 2009

LACK og VALDNØD

Sikke en dag, efter fyraften kørte vi til IKEA, og hold da op hvor vi kørte.....Vi endte op med at komme i Fields i stedet for, hvordan og hvorfor vi havnede der, vides ikke helt?????
Men efter en lille pause i Fields kørte vi så videre af sted på de sjællandske veje og endte da også tilsidst i IKEA...Der fik vi købt to LACK borde i valdnød, en masse små håndklæder for 2 kr. stykket, et drejefad til mine kager (dekorations dreje fad), nogle sjove pladstik under kage dimser...og ellers en masse ting til sønnen som også var med....
Maden spiste vi også i IKEA, dette var bestemt ingen spændende oplevelse, vi fik en vegetar ret som nærmest så ud som hundemad og smagte ikke særlig spændende...men hvad pokker, vi fik nogle gode ting med hjem :-)
Nu er det sengetid, det var så den fredag.....Weekenden er skudt i gang, nu skal der bare nydes....

4 kommentarer:

  1. Ja, sådan kan det gå nogen gange ;o)
    Hav en super duper dejlig weekend.

    Knus, John

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg elsker at komme i IKEA. Tror det er alle de anderledes ting man kan få.

    Det bedste er den nederste etage - alle de små dimser.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. Jeg er lidt misundelig på Ikea turen, de har altid en masse ting som jeg må eje.
    Jeg er med på legen senere i dag..
    Den med ordet.
    Jeg har gæster til i eftermiddag.

    SvarSlet
  4. I Loooooooove IKEA :-) Jeg kunne bruge flere timer derude -s-
    God weekend :-D

    SvarSlet