lørdag den 31. oktober 2009

KAGER, der ikke smager ;-)

Men til gengæld er de mega kære og en gave fra søde Mette, http://ugleriposen.blogspot.com . Lige midt i hendes flytning trak hun overskudsagtigt disse søde mini muffins jule kugler op af en pose, 1 æske til mig og en til hendes mor. Jeg blev helt rørt, for sikke et godt sind man så må ha', lige midt i sit livs største flytning.
Vi var til morgenmad i deres lækre ny hjem, det er et gammelt hus men sat helt i stand, og det er skønt med masser af plads....Jeg glæder mig til at følge hende og kærestens nye liv i deres drømme hjem på deres blog..." UGLERIPOSEN".
Efter et par timer med morgenmad og flytning, drog vi hjem og videre til golfbanen, 9 huller blev det til og vi nød både den friske luft og den skønne natur. Der er så smukt lige nu, hvor alle bladene har hver sin farve, fra gylden over gul og til rød....virkelig smukt... Jeg fik taget en masse billeder i dag, både fra i formiddags og fra i eftermiddag på golfbanen, men de må komme senere da gemalen sover der hvor min pc står med alle billederne på....Jeg må låne sønnens pc i et andet rum.....pc'er mangler vi nemlig ikke....hele 3 stk i samme hus....godt nok kun 3 i et kort stykke tid endnu......så må vi nøjes med 2...smil...
Det har været en dejlig dag i godt selskab, og med mange landlige oplevelser og indtryk....om lidt vil jeg lægge mig på sofa'en og zappe lidt, og drikke noget kaffe....Jeg er træt, men på en dejlig behagelig måde, og i morgen er det stadig weekend, skønt....
Tak forde i læste med til enden :-))

8 kommentarer:

  1. Behøver jeg sige, at jeg er forelsket:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså fine :-)
    Håber på at få kigget på siden, når blogspot er lidt mere stabil igen...

    Efter at have rullet lidt med øjnene over, at butikkerne allerede er ved at vælte af julepynt, inden oktober er ovre, så er jeg begyndt at skele lidt til, hvad de har af fine sager - altså, så lang tid er der jo heller ikke til jul ;-)

    SvarSlet
  3. Det var da endelig nogle helt andre jule"kugler", hvor er de søde, og jeg syntes det var flot, at hun/Mette havde overskud til at tænke på andre.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Hei, Irene :)

    Duuu, så lekre saker. Jeg skjønner så godt at du ble glad for disse - det må jo være en perfekt gave til nettopp deg :)

    Hehe, jeg begynte å regne på hvor mange pcer vi har her i huset. Uff, Irene - det er nesten litt flaut, men jeg er altså gift med en duppedittmann. Og vi har til sammen 11 pcer i huset......Hehe.

    Tusen takk for så gode kommentarer, Irene. Jeg blir jo sååå stolt :) Du er snill, du :)

    Ha en herlig helg :) Klem fra nabolandet :)

    SvarSlet
  5. Åh dem ville også gerne eje..
    Det er jo lige mig..

    SvarSlet
  6. De er rigtig sjove, Søsterne Green har nogle der minder om dem...

    Stod vitterlig længe og kigged epå dem... skal, skal ikke...

    Så skar Frune min igennem og sagde nej...... snøft... hihihihihi

    Hyggehygge og rigtig god søndag

    SvarSlet
  7. De er bare søde de kager. jeg købte nogle sidste år de minder meget om dem, jeg kan godt lide lidt anderledes julekugler :

    Knus

    SvarSlet
  8. Nej hvor er de bare søde. Jeg er helt vild med dem.

    Elsker hjemmelavet julepynt og pynt der ikke ligner alt det andet.

    SvarSlet