onsdag den 6. januar 2010

Dagens Fisk

Sådan her så min aftensmad ud i aften, og uhmmmm hvor smagte det skønt, med creme fraiche dressing og kaviar oven på (ikke med på billedet)
Retten bestod i alt sin enkelthed af :

Icebergsalat
Tomat
Agurk
Champignon
Mango
Ananas
Grønne asparges
Avocado
Kogt Torske file
Rejer
kaviar

Dressingen bestod af:
2 ½ dl creme fraiche
2 spsk sød sennep
1 tsk groft salt
peber
En hel pakke af det 8 krydderi (frossent fra brugsen)
og meget gerne ekstra dild

Det smagte fantastisk og i morgen til middag skal jeg have resten....

Nu er det sofaslappeaftid.....God aften til jer alle derude i det sneklædte bloglandia :-)

6 kommentarer:

  1. Det ser godt nok dejligt ud Irene..
    Du er så skrap i et køkken..
    Knuser

    SvarSlet
  2. Mums. Det ser lækkert ud.
    En del mere lækkert end den fiskeret min søde Gemal havde kreeret i går. Gode intentioner, men altså ikke lige min kop te. Tror lige, at jeg sender ham et link til dit indlæg ;)
    KH Frau Putz

    SvarSlet
  3. Hei Mrscakeaholic.
    Jeg er en ivrig følger av din blogg fra Norge. Uha hvor det ser deiligt ud, det du har lavet her. Dette skal jeg prøve at lave selv. Men du skriver at du har brugt en pose med 8 krydderi fra Brugsen, hadde du kunnet fortelle meg hvad de 8 krydderiene er for noget. Her i Norge har vi ikke det, så jeg bliver nødt til at lave det selv :-).
    Hilsen Heidi som er 50% dansk, men 100% dansk i hjertet :-)

    SvarSlet
  4. Skøn tallerken - det er bare tit det enkle, som er det bedste:o)

    SvarSlet
  5. Mette Lykke: Tusind Tak, men det er du vist også :-)

    Piskeriset: Nemlig :-)

    fRAU Putz: Gær du bare det, men det var nu meget nemt :-)

    Heidi: Mange tak, i mit indlæg den 7. Januar har jeg lagt en besked til dig ang. 8 krydderurter..
    Håber at du kan bruge det, det er ikke til at undvære... :-)

    Hanne: Ja du har ret, tit er det bare det helt enkle som er det nemmeste og det bedste :-)

    SvarSlet