lørdag den 23. januar 2010

Kaffe og nye læsebriller


Ja, så blev det altså min tur til at købe billige læsebriller i Bilka, jeg er så træt af altid at skulle rende rundt og lede efter det ene "rigtige" par læsebriller jeg har, at jeg nu har købt mig et par mere...Det er squ så trist at jeg er nød til læsebriller, men jeg kan såmænd ikke engang læse mine sms'er mere..ØV...
Det er sørmer gået stærkt, bare inden for det sidste år er mit syn blevet så dårligt...Det er sgu den pokkers reperations alder jeg er nået til, og det er ikke morsomt :-(
Turen gik til Bilka på cykel, det var bidende koldt og jeg trængte virkelig til varm kaffe og en ostemad + alle mine grøntsager naturligvis, da jeg kom hjem.
Senere i dag skal kagen til i morgen smøres op med IMBC og hvis jeg når det i aften skal den klædes på med fondant, så jeg bare har det sjove tilbage til i morgen formiddag.

2 kommentarer:

  1. Jeg fik skærmbriller på arb... Og indelænge fandt jeg ud af, at jeg hellere måtte få briller til at gå med hele tiden.

    Skønt, så forsvandt den daglige hovedpine, og jeg slap for ikke at kunne finde mine skærmbriller, som jeg nu også bruget hjemme , når der skulle læses og ses tv... hihihi

    Godt der findes briller.

    Hyggehygge

    SvarSlet
  2. Årh ja ... læse briller :-/ Jeg bruger dog briller/kontaktlinser hele tiden. Jeg har et ret så dårligt syn. Kan intet se uden dem :-( Hvor dejligt med en ostemad og kaffe efter sådan en kold tur. Hvordan går det forresten med vægttabet ? Hilsen Vibeke

    SvarSlet