fredag den 1. januar 2010

lakker mod enden....


1. Nytårsdag dag lakker mod enden, første dag i år 2010 er ved at være slut, nøjagtig som kransekagen, hvor det sidste stykke snart er borte.... Det er været en dejlig jul, hyggelig og rar, stille og rolig, men med en masse mennesker omkring mig, der er sket en masse men også været rig mulighed for afslapning, men desværre ligger min bog stadig urørt hen, det nåede jeg ikke...
Dagen i dag er gået med at tænke over året der gik, om finanskrise, som også ramte os for en kort bemærkning, men heldigvis drev udenom.
SP-Pengene som blev sendt fra himmelen...
Michael Jacksons død, den dag vi tog afsted på vores skønne sommerferie...
Golf som kom ind i vores liv for at blive..
Sønnen som flyttede hjemmefra...
Klimatopmødet som var på alles læber..
Wii'en flyttede ind...
At julen 2009 blev hvid...
At nytåret bragte 13 øjenskader med sig...
At temperaturen ligger under frysepunktet...
At jeg desværre er plaget af en arm som volder mig mange kvaler, både dag og nat.
Men frem for alt, at det går os godt, rigtig godt faktisk, og at hver dag ser lysere ud end dagen i går.
Året 2009 har været et begivenhedsrigt år for os, fra finanskrise til nu, hvor alt tegner lyst og godt...
Jeg ser frem til dagene i 2010, jeg ønsker at de vil blive som 2009 sluttede, og at jeg vil få masser af tid til at gøre lige det jeg har lyst til, læse, være kreativ, bage kager og pynt dem, rejse og opleve verden, tilbringe masser af tid med mine dejlige venner, ja, at kunne få tid til at nyde livet og samtidig udvikle mig på alle områder....
Spændende bliver det ihvertfald, for alle muligheder ligger åbne og bare venter på at jeg tager fat, kun jeg kan få det til at lykkedes.....
Rigtig godt nytår alle sammen :-)

1 kommentar:

  1. Sådan ;o) Det er nemlig vejen frem. Du kan nemlig lige præcis det du vil. Rigtig godt Nytår til jer.

    SvarSlet