fredag den 1. januar 2010

Stilhed

1. Nytårsdag i 2010....Så tager vi hul på endnu et år, hvad mon det vil bringe?
Jeg håber at det vil fortsætte som 2009, vi har det godt og alt går bare som det skal, så lad 2010 fortsætte i samme spor, det vil jeg ikke have noget imod.
Stilheden ligger over huset, manden sover endnu, han har været på nattur og skal afsted igen i nat, men jeg nyder stilheden og det ikke at skulle noget som helst i dag, bare slappe af og lave ingenting.
Min pc er ved at sige farvel tror jeg, de første tegn har længe vist sig, men for et øjeblik siden viste det sig at mit kort fra kameraet ikke kunne åbnes som det plejer...Hmmmm en ret vigtig detalje for mig, faktisk...
Måske bliver det til en ny pc inden længe, hvem ved?
Startede dagen, faktisk kl 3 i nat, med at lave en gang dej til morgenbrød inden jeg gik i seng, så det første jeg gjorde da jeg stod op kl. 12.30 var at bage morgenbrød og lave frisk kaffe, så nu har jeg spist nybagte boller og drukket "morgen" kaffe i fred og ro, for alt er stille,ikke en lyd er der at høre nogen steder derude, Danmark sover tror jeg :-)
Nytårsforsæt har jeg i år, jeg skal og vil smide en masse kilo, for nu må det være slut med at nyde, nu skal der ydes en indsats...Og fra på mandag er det slut med lækkerier og usund mad, nu skal der grøntsager på bordet igen og så må jeg se at få taget mig sammen til at få gået nogle ture igen, det går ikke det her :-(

Min ovn er sat igang med pyrolyse, den trængte til en ordentlig tur efter alt julemaden, gid man også kunne køre en gang pyrolyse på en selv og få renset godt og grundigt op indeni, og komme af med alle de overflødige kilo i en fart ;-)
Om lidt vil jeg smide mig i sofaen (det bliver ikke i dag jeg skal ud og gå) og zappe lidt frem og tilbage, det er vist alt hvad det kan blive til i dag.
Men det er hellere ikke af vejen på sådan en 1. Nytårsdag, for helt ærligt så gider man ikke noget som helst,vel?

1 kommentar:

  1. Hihihi... Lige mine ord.. man gider ikke noget som helst....

    Og hvis man ikke behøver, så er det jo dejligt !

    Hyggehygge og velkommen i kampen om at smide kg... Vi vil, vi kan. Basta !

    SvarSlet