tirsdag den 30. marts 2010

Amok i Slaraffenland....

Slaraffenland ligger i vores by........En kæmpe slikbutik med alverdens lækkerier, og jeg mener ALT....Igår aftes gik sønnen helt amok og købte nærmest den halve butik.
Vi var på Vivaldi og spise i går aftes  for at fejre sønnens Svendebrev og give ham hans gave.
Desværre glemte jeg helt at tage billeder af den lækre mad, men vi startede med en stor skål fuld nachos suprime til deling, derefter fik to af os hvidløgs bøf og de andre to fik Mexicansk bøf og peber bøf. Alle fire bøffer var super gode og meget lækre.
Meningen var så at vi skulle have dessert, men ingen af os kunne rent faktisk spise mere, så sønnen mente at vi skulle besøge Slaraffenland i stedet for og køre hjem og se en film og hygge...Som sagt, så gjort...
Amok i Slaraffenland.....juhuuuuuuuuuuu

Idag skinner solen, det er rigtig ferie vejr og påskeliljerne står så smukt på vores bord og varsler fridage, afslapning og hygge.....
Nøjjjjjjjjjj hvor er det dejligt.
Om et øjeblik skal jeg med sønnen og svigerdatteren en tur til byen og købe en gave, bagefter skal gemalen og jeg et smut på golfbanen, bare sådan et lille smut og slå et par bolde i det dejlige vejr.
Ellers står dagen på total afslapning, måske bliver det til lidt læsning, lidt tv eller hvad jeg nu lige finder på.
Ha' en dejlig Tirsdag.

1 kommentar:

  1. I lige måde..
    Hvor det dejligt du har fndet glæden igen.

    SvarSlet