tirsdag den 30. marts 2010

Sæsonen er startet...

Så er denne års golf sæson startet, og med den mit nye golf sæt som lige er købt i dag...Nu er der så heller ingen dårlig undskyldning mere for at spille dårligt, nu er det ihvertfald ikke udstyrets skyld ;-)
Jeg fik slået nogle bolde i dag, mest for at prøve dette damesæt  i Cobra, for at mærke om det var noget for mig, og det var det, skaftet er af grafit og derfor ikke så tunge som det gamle sæt jeg havde...Så nu er jeg rigtig godt gående. Bagefter tog vi en tur rundt på banen, men det stormede en hel pelikan, så vi besluttede at køre hjem i varmen.
Og her sidder jeg så nu, i varmen med en kop nylavet kaffe og nyder min ferie.

1 kommentar:

  1. jeg elsker også når golfsæsonen starter. Men det er pga. mit job, der er på golfbanen - det er bare SÅ befriende og skønt, når golfspillerne kommer ud af deres vinterhi og forsigtigt prøver kræfter med græsset. Tillykke med sættet, det ser godt nok fedt ud!

    SvarSlet