lørdag den 13. marts 2010

Meget mystisk....

Meget mystisk er det med disse påskeliljer som nu er 5 dage gamle og har stået i vand, lunt og det hele, og først her til morgen var de begyndt at springe ud...Det har jeg aldrig oplevet før, de plejer da at springe ud i løbet af natten efter man har købt dem.
Men nok om det.....
Det er lørdag, vejret er okay (det sneer heldigvis ikke), har lige været på os i Bilka/Centeret og fået købt mig en sort sommer kjole og en masse dagligvare, dem skal vi jo ha'.
Gemalen er lige kørt på arbejde, så det bliver en stille og rolig lørdag eftermiddag/aften i mit eget selskab.
Jeg har tænkt mig at BAGE...Efter katastrofe kagen (sweet potato pie), er jeg simpelthen nød til at bage en anden kage....(jeg føler nærmest der er kommet et knæk på min kagebageselvtillid, så det må jeg ha rettet op på i dag) SMILER....
Og så skal der bages nogle boller, vi spiser jo helst hjemmebagt brød her i huset, så det forpligter...
Ellers tror jeg bare at jeg skal slappe af og zappe tv....Det skal nok blive godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar