fredag den 11. juni 2010

Tiden forsvandt.........

4 timer forsvandt, bare sådan, vupti så var de væk... Jeg har nørklet med sukker i 4 timer, og alt omkring mig forsvandt.... Resultatet får i først at se på næste lørdag, men jeg kan love jer at det er noget ganske andet end jeg plejer at lave ;-)
Nu er jeg så tilgengæld død træt, aftensmaden blev kun en hurtig rugbrøds mad, og om lidt går jeg i bad og så er det vist igen tidlig i seng.... Mon ikke jeg så kan nyde resten af weekenden, UDEN ARBEJDE....Jeg trænger, det har været en hård uge...

2 kommentarer:

  1. Hej Irene,

    ja, det er utroligt så hurtigt der forsvinder en masse timer når man leger med sukker :o) Uh, jeg glæder mig allerede til at se hvad du skal kreere næste lørdag :o)

    mvh
    Camilla

    SvarSlet
  2. Uhhh hvor jeg kender det... Knoklende med kage fra kl. 13.30 til kl 2000, med en lille pause kl 16...

    Pludselig var fruen hjemme og spurgte til aftensmad.. UPS...

    Tid er noget... sjovt noget !!!

    Hyggehygge og rigtig god weekend

    SvarSlet