mandag den 5. juli 2010

Blog award..

Tænk at jeg har fået en blog award, og så, sådan en fin en af slagsen. Denne fik jeg fra Rebelsig, og hvor blev jeg glad, det viser jo bare at nogle synes om mine billeder og det jeg skriver :-) Tusind Tak til hende :-)
Det forpligter så, men det gør jeg gerne :-)

"Thank the person who sent you the award and send them an virtual hug!


Copy the award to your blog


List 3 things you love about yourself


Post a pic (more pics) of something you love


Award 5 other bloggers"

Okay, lad mig starte:

3 ting jeg godt kan li' ved mig selv....

Jeg er til at stole 100% på.
Jeg er god til ikke at dømme andre mennesker, men åben og tolerant.
Jeg er god til at holde fri, slappe af og nusse rundt i min egen lille verden, og samtidig nyde det.

Puha...det var godt nok svært, hvorfor er det altid nemmere at finde 5 fejl ;-)

Så skal jeg finde et billede eller flere af noget jeg elsker.

                                 Lige i øjeblikket elsker jeg min have og alle mine skønne blomster

Og til slut skal jeg sende denne søde award videre til 5 skønne bloggere, som jeg mener fortjener den :-)

Der er jo MANGE, og jeg følger en masse fantastiske blogs hver eneste dag, som ALLE efter min mening fortjener den, men nu skal jeg vælge 5, og de får hermed et par ord med på vejen.

Først skal Ugler i posen, som Mette og Thomas står bag, have denne award, for de de har en skøn blog og forstår at se hvad der lige rør sig lige her og nu.

Den anden går til Mette Lykke, endnu engang skal hun have en award fra mig, for de hun ALTID er så positiv og livsglad, og for de hun smitter mig ;-)

Den tredje skal Marianne ha', for de hun skriver så ærligt om sit liv og sin hverdag, og ikke mindst om hendes fine kager :-)

Den fjerde award går til Miss Muffin, for de hun altid skriver så sødt og jeg hygger mig altid med at læse hendes indlæg og se hendes billeder, og ikke mindst for de hun altid har en masse gode opskrifter, som jeg ofte bruger som inspiration.

Den femte og sidste er Piskeriset. På hendes blog sker der altid noget nyt og uforusigeligt, og hendes altid spændende og anderledes mad er til stor inspiration. Jeg holder meget a' hendes blog.

Det var de 5 udvalgte, og det er nu op til jer om i har lyst til at lege med.....Og til alle jer andre, i har fortjent det på samme vis :-)

3 kommentarer:

  1. Kære Irene. Tusind tak for den fine award. Det er dejligt, at du kan lide at følge med i vores liv herude på landet :) Håber du nyder ferien, og ikke mindst din skønne have. Hvor er den dog smuk med alle de fine blomster! Knus MetteSofie

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige blomsterbilleder!

    Tusind tak - jeg vil sørge for at følge op på det senere på ugen :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak Irene!
    Sidder og bliver helt rørt over de søde ord:)
    Jeg følger op snarest!

    SvarSlet