tirsdag den 6. juli 2010

En stor dag...

Først startede vi dagen kl. 6 med morgenmad, så var vi på golfbanen kl. 7 og spillede 9 huller. Kl. 9.30 talte jeg mit score kort sammen og JUBIIIIIIIIIIIIIIII jeg havde lavet hele 23 points...Så nu er mit handicap 46.
Det var en længe ventet og temmelig sej kamp for endelig at gå ned i handicap, så jeg er MEGET glad.
Efter det kørte vi hjem, og så i gang med at klippe hæk." Hvem siger man slapper af når man har fri?"
Kl. 15 var vi færdige, og Jubiiiiiiiiiii jeg er lettet, jeg HADER at klippe hæk og rydde op efter det...Vi har desværre en ENORM lang og stor hæk. Men nu er det overstået for i år.
Nu skal jeg slappe af, jeg har virkelig fortjent det, synes jeg selv ;-)
Senere skal vi grille lidt forskelligt kød, og bare hygge os med det...
Og i morgen skal vi sove længe, det kan i bande på.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar