tirsdag den 3. august 2010

Lyserød..............

Lyserøde roser fra min have, så sarte, så smukke......
Endnu en dag er snart gået, hvor blev den lige af???????
Jeg er bare TRÆT, hvorfor??????
Og hvad får jeg nået, nærmest ingenting, andet end arbejde..................
Trænger til at der skal ske et eller andet, men hvad??????????????
Tanker er der nok af, men energi er der desværre ikke noget af, hvordan gør alle i andre??????????
Det tænker jeg tit over, hvor pokker får  alle jer, jeres energi fra, til alle de ting i skriver om derude i blogland, hvorfor er det bare mig som ikke kender den "opskrift"......
Nu vil jeg bevæge mig ind på min sofa, finde min "nye" bog frem, og bare tage mig en slapper, for i morgen er der atter en lang arbejdsdag i sigte........
Og forberedelser til den kage som gerne skulle tage form på søndag.......
Og sønnen og svigerdatteren som kommer til aftensmad på torsdag....
osv....osv....osv...........

2 kommentarer:

  1. Det er bestemt heller ikke altid helt nemt at finde energien! Nogen gange er den der bare ikke...

    Men for mig har det hjulpet at få et nyt arbejde, der kræver lidt mindre tid og også lidt mindre hjernegymnastik ;)

    SvarSlet
  2. Kære Ria.... Det er nok min egen fejl, det med energien, for du har sikkert helt ret i det du skriver..
    Knus Irene

    SvarSlet