lørdag den 4. september 2010

Frisør og gode kup...

Dejligt, skønt, vidunderligt....Fantastisk...Nu har jeg endelig normalt hår igen ;-)
Og efter et par timers forkælelse hos min frisør, med massage stol og det hele, vendte jeg næsen mod Søstrene G, hvor jeg måtte eje det lille salt og peber sæt og lagkage stykket med jordbær på.
Først havde jeg lagt 3  lagkage stykker ned i min kurv + 3 andre søde muffins og jeg kunne overhovedet slet ikke beslutte mig...Og det gjorde ondt, MEN jeg endte med at jeg pænt satte dem alle på plads igen og nøjes med de to ting på billedet *SMILER*
Da jeg så var på vej fra fiskehandleren mod min cykel, faldt jeg over et loppemarked, og her stod så disse 2 kønne sovsekander og ville med mig hjem...Begge to for bare 30 kr.
Jeg er yderst tilfreds med dagens fund og det nye hår.

3 kommentarer:

  1. Jeg tog også 4 "kager" med i kurven igår, men Lotte TVANG mig til at stille de 3 inden kassen af medlidenhed med Kristian, haha..
    De er simpelthen så fine de sager!

    SvarSlet
  2. Skønne fund :) Ha en dejlig weekend! Knus MetteSofie

    SvarSlet
  3. Fantastiske ting! Jeg var gså i Søsterne G, men jeg så kun salt og peber sættet, som jeg måtte have med hjem... Jeg må ud og kigge efter kagestykket :)

    SvarSlet